Zul Ariffin Tepis Dakwaan Telah Bernikah Macam Sedang Bersilat


Desas desus mengatakan bahawa pelakon terkenal, Zul Ariffin telah berkahwin dengan gadis kelahiran Ukraine, Tanya Glembotska ditepis beliau seperti persis gaya silat Encik Solihin dalam filem Hantu Kak Limah. Cerita hero filem Tombiruo berusia 33 tahun itu berkahwin dengan gadis yang difahamkan seorang model menjadi tular gara-gara foto romantis dipercayai dimuat naik Glembotska dalam Instagram (IG) Story.

Zul Ariffin Tepis Dakwaan Telah Berkahwin Macam Sedang Bersilat
Kami tepis serangan Encik Solihin dengan caption dari Instagram milik Tanya Glembotska berbunyi "I want to say thanks to my husband. I am very happy with you." (Saya mahu mengucapkan terima kasih kepada suamiku. Saya sangat gembira bersama kamu). Perkongsian berkenaan pantas mencetuskan tanda-tanya dalam kalangan peminat bintang bertubuh sasa itu.

Namun, gerak geri langkah kami dibaca teliti dan tertib oleh Encik Solihin, makanya buah pertama beliau sajikan kepada kami sebelum buah kuntau kanan gantung dilempiaskan tepat dikomen dibawah ini:

"Tiada maknalah... Itu cerita lama! Saya tiada apa-apa komen.

“IG gosip itu kempunan perhatian agaknya. Komen pun tiada guna... Maaf, saya tiada komen," katanya ringkas menerusi aplikasi WhatsApp kepada BH Online.

"Saya mengenalinya ketika bercuti di Phuket, baru-baru ini. Kebetulan kami menjalani latihan seni mempertahankan diri, Muay Thai. Dia hanya kenalan dan saya melayaninya sama seperti orang lain," kata Zul dalam kenyataan dibuat, tidak lama dulu.

Encik Solihin lakonan Zul Ariffin berjaya mematahkan serangan kami dan berlalu pergi seperti awan yang beralun. Kenapa awan terapung? Dimanakah tarikan graviti?? - Wirawanbawang yang confius.

You May Also Like

0 Comments