Fathia Latiff Bawa Hati Yang Lara Ke Los Angeles?


Fathia Latiff Bawa Hati Yang Lara Ke Los Angeles?

Apabila sebut nama Fathia Latiff, tidak dinafikan beliau diduga dengan pelbagai kontroversi, dan sudah pasti apa yang berlaku sedikit sebanyak memberi kesan terhadap dirinya sebagai satu memori yang sedikit pahit untuk diingati. Baru - baru ini dikhabarnya, beliau bakal berangkat ke Los Angeles tidak lama lagi dan mempunyai perancangan untuk tinggal di sana. Why Fathia Latiff? Why?

Saya selalu berfikiran positif dan segala kontroversi yang berlaku tidak pernah melemahkan semangat saya. Benar ada perkara timbul disebabkan diri sendiri tetapi saya belajar daripada kesilapan berlaku. Saya membuat keputusan menetap beberapa bulan di Los Angeles kerana ingin mendapatkan perspektif baru dalam hidup.

Pemergian ini saya tidak meletakkan apa-apa sasaran khusus. Saya juga tidak menetapkan akan duduk berapa lama di sana. Saya mungkin boleh saja mengubah fikiran dan hanya tinggal sebentar dan pulang kembali ke tanah air.

Fathia Latiff Bawa Hati Yang Lara Ke Los Angeles?

Fathia cuma ingin bercuti panjang kerana sudah terlalu penat bekerja sepanjang tahun. Pada masa yang sama, beliau ingin mempelajari perkara baharu di Los Angeles yang terkenal sebagai kota yang membuka pintu bagi ribuan anak seni untuk menerokai bidang itu dengan lebih dalam dan menimba pengalaman untuk memantapkan lagi bakat yang mereka ada.

You May Also Like

0 Comments